Ennovation 2015


Noodio_logo

Website: www.noodio.fm

Το NOODIO είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που λειτουργεί ως μέσο ανάδειξης και προώθησης νέων/ανερχόμενων μουσικών, με αξιοκρατικό τρόπο, μέσω ενός πρότυπου καινοτόμου αλγοριθμικού συστήματος ψηφοφορίας, και παράλληλα ως εργαλείο ανακάλυψης μουσικής από ακροατές, με έμφαση στην τοπικότητα. Λειτουργεί ως μία υπηρεσία αναπαραγωγής μουσικής, η οποία επιτρέπει αποκλειστικά στην κοινότητά της να διαμορφώνει/αναπροσαρμόζει διαρκώς το περιεχόμενό της, χωρίς την ανάγκη ενδιάμεσων διαχειριστών περιεχομένου (curators).

Το Νoodio ξεκίνησε ως διπλωματική εργασία το 2010, που βασίστηκε σε πολύ καλή γνώση του παγκόσμιου ιστού, του αντίκτυπου που αυτός είχε στη μουσική βιομηχανία, αλλά και των αλγορίθμων ψηφοφοριών και πληροφοριακών συστάσεων που χρησιμοποιούνται για να αναδείξουν και να προβάλουν τις πιο σημαντικές πληροφορίες στα πλαίσια μίας κοινότητας χρηστών. Χρειάστηκαν, ωστόσο, τρία χρόνια για να ωριμάσει η ιδέα, ο σχεδιασμός και οι τεχνολογίες που συνθέτουν το Noodio.fm.

Τα σημαντικότερα προβλήματα στη μουσική βιομηχανία είναι, καταρχήν, ότι υπάρχουν πολλοί νέοι/ανερχόμενοι και αξιόλογοι καλλιτέχνες για να «χωρέσουν» σε μεγάλα web radios (π.χ. spotify). Παράλληλα, η μουσική δε μπορεί να αντιμετωπιστεί πλέον ως προϊόν προς πώληση, καθώς οι πωλήσεις δίσκων/mp3 πέφτουν, υπάρχει ανεξέλεγκτη υποκλοπή/πειρατεία, το κόστος παραγωγής είναι ασύμφορο (σε σχέση με τα κέρδη), οι δισκογραφικές μετατρέπονται σε περιττό μεσάζοντα και τα royalties που αποδίδονται σε καλλιτέχνες είναι πενιχρά. Η ανακάλυψη, επίσης, καλλιτεχνών από απομακρυσμένους ακροατές δεν έχει νόημα αφού σπάνια θα αγοράσουν τη μουσική τους ή είναι αδύνατο να παρευρεθούν σε ζωντανές εμφανίσεις του καλλιτέχνη. Τέλος, η έννοια της ανακάλυψης μουσικής και καλλιτεχνών έχει διαστρεβλωθεί, καθώς οι καλλιτέχνες που προωθούνται προς ανακάλυψη συνήθως είναι ήδη γνωστοί στον ακροατή.

Το NOODIO αντιμετωπίζει τη μουσική ως μέσο προώθησης και όχι ως προϊόν προς πώληση. Το πραγματικό προϊόν στην παγκόσμια μουσική βιομηχανία είναι το ζωντανό θέαμα που προσφέρει ο καλλιτέχνης καθώς, δεν υπόκειται σε υποκλοπή και πειρατεία. Δίνουμε έμφαση σε καλλιτέχνες που έχουν ανάγκη την προώθηση (δεν είναι ήδη ευρέως γνωστοί), όπως επίσης και στην ανακάλυψη καλλιτεχνών και συναυλιών από ακροατές που βρίσκονται στην περιοχή. Στοχεύουμε, λοιπόν, στην τοπική και στοχευμένη προώθηση μουσικών και συναυλιών ενώ παράλληλα δίνουμε έμφαση στην προώθηση υλικού που έχει κριθεί ως αξιόλογο από το ίδιο το κοινό μέσα από το αλγοριθμικό μας σύστημα. Τέλος, συνενώνουμε αρκετά διαφορετικά κοινωνικά κανάλια του καλλιτέχνη σε ένα μέρος, με αποτέλεσμα την αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης/ανανέωσης υλικού εκ μέρους του.

Οι μουσικοί μέσα από το NOODIO:

  • Διαμοιράζουν τη μουσική τους, κάνοντας εγγραφή μέσω Facebook και ανεβάζοντας τη μουσική τους με άδειες Creative Commons ή All Rights Reserved.

  • Αποκτούν πρόσβαση στο εν δυνάμει κοινό τους. Τα τραγούδια τους παίζονται σε λίστες αναπαραγωγής, οι οποίες προκύπτουν από το αλγοριθμικό σύστημα ψηφοφορίας που έχουμε εισάγει (Community based filtering algorithm) ενώ παράλληλα εμφανίζονται στα αντίστοιχα charts.

  • Υποστηρίζονται από τους ακροατές, κερδίζοντας δημοφιλία μέσω του αλγορίθμου, εφόσον η πλειοψηφία από το ακροατήριο πιστεύει πως ο καλλιτέχνης παράγει καλή μουσική.

  • Επεκτείνουν τη βάση των ακροατών τους, καθώς το Noodio θα προσφέρει στο άμεσο μέλλον διάφορα εργαλεία για την προώθηση του καλλιτέχνη στο ευρύ κοινό.

Οι ακροατές μέσα από το NOODIO:

  • Ανακαλύπτουν νέους ήχους από εγχώριους καλλιτέχνες, ακούγοντας δωρεάν τις playlist, οι οποίες περιέχουν ποιοτικό (φιλτραρισμένο) περιεχόμενο.

  • Ψηφίζουν τα αγαπημένα τους τραγούδια, στηρίζοντας τους καλλιτέχνες.

  • Ακολουθούν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες.

  • Καθορίζουν τις τάσεις, παίζοντας ενεργό ρόλο στο ποια μουσική θα “ακούγεται αύριο”.

  • Ανακαλύπτουν καλλιτέχνες και συναυλίες της περιοχής τους.

Στόχος μας είναι να αναδομήσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η μουσική βιομηχανία στο κομμάτι που αφορά στην προώθηση του έργου των μουσικών. Θέλουμε να μετατρέψουμε την ενασχόληση με τη μουσική σε μία ελκυστική και βιώσιμη επαγγελματική επιλογή για τον καλλιτέχνη, διευρύνοντας το κοινό του και αυξάνοντας τις απολαβές του, δίνοντας ταυτόχρονα νέο νόημα στην ανακάλυψη νέων, ανερχόμενων και αξιόλογων μουσικών από τους ακροατές. Από τη μία μεριά, αποσκοπούμε στη διάδοση των πνευματικών δημιουργιών των καλλιτεχνών σε ολοένα μεγαλύτερο κοινό, βοηθώντας τους παράλληλα να διοργανώσουν πιο επιτυχημένες και μεγαλύτερες ζωντανές εμφανίσεις. Από την άλλη, παρέχουμε στο κοινό ατελείωτη μουσική, εγγυημένη ως προς την ποιότητά της, φροντίζοντας να διευκολύνουμε την ανακάλυψη καλλιτεχνών και μουσικών δρώμενων σε τοπικό επίπεδο.

Η Ομάδα αποτελείται από τους Αργύρη Στεργίου, Νικόλαο Νανά, Χριστόφορο Βαρακλιώτη, Χριστόφορος Δημητριάδη και Γιώργο Σκιαδόπουλο.

Οι Διακρίσεις μας σε διαγωνισμούς

  • 1o Βραβείο “Innovation and Entrepreneurship”. (Νοέμβριος 2015)

  • i-bank: 5ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας. Ανάμεσα στους 20 φιναλίστ. (Μάρτιος 2015)

  • Creative Business Cup: Διαγωνισμός Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας από τους Industry Disruptors. Ανάμεσα στους 10 φιναλίστ του διαγωνισμού. (Νοέμβριος 2014)

  • 7o Βραβείο στον 1ο Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας “Ideatree” από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης. (Ιούλιος 2014)

  • Building Global Innovators. Web Accelerator. Ανάμεσα στους 10 φιναλίστ στον τομέα Enterprise IT & Smart Data. (Ιούλιος 2014)

  • Metavallon: Web Accelerator. Ανάμεσα στους 15 φιναλίστ. (Ιούνιος 2014)

Saleboxie_logo

Website: www.saleboxie.com

Καινοτομία στο χώρο των ηλεκτρονικών αγορών

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθίζει, και αυτό το δείχνουν οι επίσημες μετρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπου το μέσο ποσοστό του συνολικού τζίρου των πωλήσεων ανέρχεται στο 25,7%. Με άλλα λόγια, μια στις τέσσερις αγορές γίνονται πλέον διαδικτυακά.

Έτσι, δημιουργήθηκε το Saleboxie. Ένα λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί απ’όλους όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ήταν μια ιδέα, που γεννήθηκε στον Βόλο από μια ομάδα νέων ανθρώπων, οι οποίοι έχουν άριστη γνώση της online αγοράς, του Digital Marketing και κυρίως, διαθέτουν τις κατάλληλες γνώσεις πληροφορικής.

Η ομάδα του Saleboxie αποτελείται από τον Παναγιώτη Αναστασιάδη (Ιδρυτή και Lead Developer), τον Απόστολο Λεούση (Business Developer και PR) και τον Μιχαήλ Μιχαηλίδη (CRM και Τεχνική Υποδομή).

Το Saleboxie αποτελεί μια ολοκληρωμένη, λειτουργική και σύγχρονη πλατφόρμα λογισμικού που παρέχει εύκολη και αυτοματοποιημένη καταχώρηση των προϊόντων ενός e-shop σε παγκόσμιες ηλεκτρονικές αγορές, επιτρέποντας στον έμπορο αυξημένη προβολή των προϊόντων του, καθώς και πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.

Ενδεικτικά, πρόκειται για μια διαδικασία που μέχρι τώρα ήταν χρονοβόρα, επιρρεπής σε λάθη αλλά και δυσνόητη για τους περισσότερους επαγγελματίες.

Το Saleboxie έρχεται σε μια εποχή που οι οικονομικές συγκυρίες και το ραγδαίως αναπτυσσόμενο περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, καταστούν απαραίτητο για κάθε έμπορο να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που ανατέλλουν για την προώθηση των προϊόντων του και την εύρεση ενός μεγαλύτερου αγοραστικού κοινού. Βασικό εργαλείο στην επίτευξη αυτού του σκοπού αποτελεί η χρήση παγκόσμιων ηλεκτρονικών αγορών, όπως οι eBay, Amazon, Etsy αλλά και καταλόγων προβολής προϊόντων και σύγκρισης τιμών, όπως η ελληνική Skroutz.gr.

To motto της ομάδας του “Saleboxie” είναι πως «οι δυνατότητες του σύγχρονου εμπόρου είναι τόσο μεγάλες, όσο του επιτρέπει η έκθεσή του στην αγορά». Αυτήν την προοπτική ανοίγματος σε πολλές αγορές, με την καταχώρηση προϊόντων σε ποικίλες πλατφόρμες έρχεται να καλύψει το Saleboxie.

Το όραμα της ομάδας ανάπτυξης είναι να σταθεί στο πλευρό κάθε εμπόρου, προσφέροντας του μια πύλη στην παγκόσμια αγορά με τον ελάχιστο δυνατό κόπο και χρόνο, ενώ μελλοντικά θα ενσωματώσει μια σειρά από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας με στόχο ο επαγγελματίας να έχει μηδενική ενασχόληση με την όλη διαδικασία, απολαμβάνοντας όμως τα οφέλη του ταχέως αναπτυσσόμενου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τέλος, εξετάζει προτάσεις για την παρουσία του σε εκθέσεις στην Αμερική και στην Ευρώπη, καθώς και τη συμμετοχή του σε νέους διεθνείς διαγωνισμούς.

Στις 20 Νοεμβρίου 2015, το Saleboxie βραβεύτηκε στον 8ο Διεθνή Διαγωνισμό Καινοτομίας, Επιχειρηματικότητας και Ψηφιακού Επιχειρείν, Ennovation 2015, αποσπώντας τη 2η θέση και το βραβείο “Market Impact and Extroversion”.

social_taste

Website: www.socialtaste.me

Social Taste: Η Ελληνική εφαρμογή online παραγγελιοληψίας φαγητού που αλλάζει τα δεδομένα.

“ή πως να αποκτήσει κάθε μικρό εστιατόριο τις δικές του εφαρμογές και το δικό του σύστημα παραγγελιοληψίας χωρίς να του κοστίσει μια περιουσία.”

Ο κόσμος αλλάζει. Η τεχνολογία, παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, μεταβάλλοντας ακόμη και παραδοσιακές συνήθειες προς το “ηλεκτρονικότερο”. Ένας, λοιπόν, τομέας που δεν έμεινε ανέγγιχτος από αυτή την αλλαγή είναι και ο τρόπος που παραγγέλνουμε φαγητό. Ανοίγουμε την εφαρμογή του εστιατορίου που θέλουμε, επιλέγουμε από τα πιάτα του αυτά που μας αρέσουν και σε λίγα λεπτά έχουμε παραγγείλει. Χωρίς την ανάγκη να μιλήσουμε στο τηλέφωνο, χωρίς να χρειάζεται να βιαστούμε και γνωρίζοντας μάλιστα στο τέλος της παραγγελίας μας και το συνολικό της κόστος.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις, οι αλυσίδες εστιατορίων και τα πολυεθνικά brands έχουν την ευχέρεια να κατασκευάσουν τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, τις εφαρμογές τους για smartphones και tablets και ό,τι άλλο χρειάζονται, χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Απλά μισθώνουν μια εταιρεία ή το αναθέτουν στο ΙΤ τμήμα τους και αυτό αναλαμβάνει τη δύσκολη δουλειά.

Τι γίνεται όμως με τις μικρές, ή τις μεσαίες επιχειρήσεις εστίασης που δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια; Ένα ολοκληρωμένο σύστημα online παραγγελιοληψίας για φαγητό που θα λειτουργεί απρόσκοπτα, θα είναι πάντοτε ενημερωμένο και θα υποστηρίζεται από αυτόνομες εφαρμογές για κινητά, μπορεί να κοστίσει αρκετές χιλιάδες ευρώ σε ανάπτυξη και διόλου ευκαταφρόνητα ποσά για τη συντήρησή της. Έτσι, οι μικρές επιχειρήσεις καταφεύγουν στη μοναδική λύση που τους απομένει: Τη συμμετοχή τους σε marketplaces. Τα portals δηλαδή, τις ιστοσελίδες που φιλοξενούν πολλά μενού από διάφορες επιχειρήσεις και ο πελάτης/επισκέπτης μπαίνει για να παραγγείλει online από κάποια απ’ αυτές. Βέβαια, εκεί η ταυτότητα της κάθε επιχείρησης χάνεται μέσα σε ένα συνοθύλευμα από εστιατόρια και επιλογές, χωρίς να διατηρείται ούτε το brand, ούτε και η φιλοσοφία που διέπει το κάθε μαγαζί. Ακόμη περισσότερο, χάνεται και το loyalty του πελάτη. Μπήκε από το ψητοπωλείο μας, αλλά κατέληξε να ψωνίσει από τον ανταγωνιστή μας. Πολλές από τις παραγγελίες εκεί, αποτελούν απλά τυχαία επιλογή.

Τι θα γινόταν, όμως, αν αυτό μπορούσε να αλλάξει; Αν λόγου χάρη κάθε κατάστημα μπορούσε να δώσει όλες τις ηλεκτρονικές δυνατότητες της σύγχρονης τεχνολογίας στους πελάτες του εύκολα, με μικρό κόστος και με υψηλή ποιότητα χωρίς την ανάγκη να “διαφημίζει” τους ανταγωνιστές του; Δεν θα μπορούσαν έτσι, μικρότερες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τους μεγαλύτερους συναδέλφους τους καλύτερα;

Αυτό, λοιπόν, κάνει μια νέα πλατφόρμα που αναπτύχθηκε εξ’ ολοκλήρου από Έλληνες προγραμματιστές και ακούει στο όνομα Social Taste.

Το Social Taste, αποτελεί τη μοναδική “white-label” πλατφόρμα online παραγγελιοληψίας για καταστήματα εστίασης. Αποτελείται απο αρκετές καινοτομίες και ένα ολοκληρωμένο BackOffice που επιτρέπει στην επιχείρηση που το χρησιμοποιεί να διαχειριστεί κάθε πτυχή της ηλεκτρονικής της παρουσίας σαν να είχε αναθέσει την κατασκευή του σε μια εταιρεία development η ίδια.

Παραγγελίες μέσω Facebook page

To Social Taste ενσωματώνεται στη σελίδα της επιχείρησης στο Facebook και επιτρέπει στους χρήστες της να παραγγείλουν τα προϊόντα της από εκεί, χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κάποιον άλλο ιστότοπο. Μάλιστα, το μενού παρουσιάζεται οργανωμένο σε μία σελίδα μόνο, ώστε η διαδικασία να είναι άμεση και αποτελεσματική.

Παραγγελίες από τον ιστότοπο της επιχείρησης

Η ενσωμάτωση του Social Taste στον ιστότοπο της επιχείρησης γίνεται γρήγορα και εύκολα. Έαν, μάλιστα δεν υπάρχει ιστότοπος της επιχείρησης, υπάρχει η δυνατότητα από το Social Taste να κατασκευάσει και να φιλοξενήσει τον ιστότοπο χωρίς έξτρα κόστος αρκεί να βρίσκεται σε κάποιο από τα 2 μεγαλύτερα πλάνα χρέωσης.

Κατασκευή αυτόνομων εφαρμογών για κινητές συσκευές/smartphones

Αυτό είναι το καλύτερο. Η κατασκευή πραγματικών εφαρμογών (και όχι κάποιο web view που φορτώνει σε ένα σχεδιαστικό πρότυπο) για το κάθε εστιατόριο, αποτελεί μια μοναδική πρόταση του Social Taste που στην πραγματικότητα έχει αξία πολλαπλάσια από το κόστος της υπηρεσίας. Οι εφαρμογές του καταστήματος είναι διαθέσιμες με τα δικά του χρώματα και λογότυπα μέσα σε 2 ημέρες για Android και περίπου 7 ημέρες για iOS μιας και πρέπει να περάσουν από τη διαδικασία έγκρισης του AppStore. Αμέσως, μετά οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να τις κατεβάσουν και να κάνουν τις παραγγελίες τους από το tablet ή το κινητό τους. Το Social Taste αναλαμβάνει τη συντήρηση και τις αναβαθμίσεις που χρειάζεται για να είναι συμβατές με νεότερα λειτουργικά και συσκευές.

Η παραγγελιοληψία του Social Taste γίνεται σε πραγματικό χρόνο, δεν υπάρχουν, δηλαδή, καθυστερήσεις για την παραλαβή των παραγγελιών ενώ υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας, ώστε να μη χαθεί καμία παραγγελία από δυσλειτουργία ή τεχνικό πρόβλημα.

Το Social Taste, συμμετείχε στο διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας ennovation 2015 του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου απέσπασε το Βραβείο e-business Award ενώ πρόσφατα διακρίθηκε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού Καινοτομίας και Τεχνολογίας iBank της Εθνικής Τράπεζας, ως μία από τις 20 καλύτερες ιδέες μεταξύ 440 συμμετεχόντων.

Σήμερα, το εμπιστεύονται καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Αυστραλία.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες, καθώς και demo των λειτουργιών του στο www.socialtaste.me

Μπορείτε επίσης, να επικοινωνήσετε με το Helpdesk στον αριθμό 801 222 23 24 με αστική χρέωση από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00


Agrologies_logoWebsite: www.agrologies.com

Το 2013 δημιουργήθηκε μια ιδέα, βασισμένη στις ανάγκες του αγροτικού τομέα έτσι, όπως τις εντόπισαν ο Μιχάλης και η Ελένη. Σύντομα η ιδέα αυτή άρχισε να υλοποιείτε και ονομάστηκε Agrologies.

Το Agrologies με την εισαγωγή των αυτοματισμών στον αγροτικό τομέα, στοχεύει στην αποτελεσματική διαχείριση των καλλιεργήσιμων εκτάσεων, με σκοπό τον έλεγχο της άρδευσης από απόσταση και την παραγωγή φιλικών προς το περιβάλλον καλλιεργειών. Η αποστολή μας είναι απλή: να κάνει την τεχνολογία βασικό κομμάτι του ενεργητικού του αγροτικού τομέα, και όχι πρόβλημά του. Προσπαθούμε να κάνουμε την τεχνολογία προσιτή και άμεση για τον αγρότη και τις καλλιέργειες, ώστε να υπάρξει ανάπτυξη στον κλάδο. Προσπαθούμε να κάνουμε τη γεωργία ελκυστική για νέους σε ηλικία αγρότες. Προσπαθούμε να σταματήσουμε την υπερβολική σπατάλη του νερού μέσω της άρδευσης.

Το Agrologies αποτελείτε από μια πλατφόρμα και μια συσκευή, βασισμένες στην τεχνολογία των Ασύρματων Δικτύων Αισθητήρων, που επιτρέπουν τον έλεγχο των καλλιεργήσιμων εκτάσεων από απόσταση, με το μικρότερο δυνατό κόστος. Με την εγκατάσταση της συσκευής στο χώρο, θα υπάρχουν 4 βασικά πλεονεκτήματα:

  • Συνεχής παρακολούθηση της καλλιεργήσιμης έκτασης και έλεγχος της άρδευσης από απόσταση
  • Μείωση σπατάλης νερού κατά την άρδευση
  • Μείωση χρόνου και κόστους συντήρησης καλλιέργειας
  • Συνεχής ενημέρωση των καιρικών και περιβαντολογικών συνθηκών της περιοχής

Η προσωπική επαφή του Μιχάλη με τον αγροτικό τομέα σε συνδυασμό με το αντικείμενο των σπουδών του, τον βοήθησαν να ξεκινήσει. Το έναυσμα δόθηκε τον Μάρτιο του 2014, όταν το Agrologies βραβεύτηκε και ταξίδεψε στο Phoenix της Arizona των Ηνωμένων Πολιτειών, ως μέρος της Ελληνικής αποστολής για το CGIU. Η δεύτερη βράβευση ήρθε απο το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον διαγωνισμό Ennovation, όπου πλέον παρουσιάστηκαν ολοκληρωμένες οι δυνατότητες του Agrologies. Παρά τις δυσκολίες της εποχής, η ανταπόκριση και η στήριξη που λάβαμε ήταν ιδιαίτερα σημαντική και ενθαρρυντική.

Πλέον, η ομάδα μας σταδιακά μεγαλώνει, και έχει μπει στην τελική ευθεία προκειμένου σύντομα να έχουμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν, ικανό να σταθεί στην αγορά.

Abareza_logo

Website: www.abareza.com

Η Abareza αποτελεί ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα σε ένα δύσκολο για τα Ελληνικά δεδομένα χώρο, αυτό των κοινωνικών μέσων. Η Abareza στόχο έχει να διευκολύνει την επικοινωνία των ανθρώπων σε κοντινή επικοινωνία, με μοναδικές υπηρεσίες και εφαρμογές που να βοηθούν τον καθένα να μάθει τι γίνεται γύρω του εύκολα και γρήγορα.

Έτσι, αναπτύξαμε ήδη έναν οδηγό πόλης που συλλέγει εκδηλώσεις από το διαδίκτυο και επιτρέπει στους κατοίκους της Αθήνας, αρχικά, να αναζητούν εκδηλώσεις και δράσεις που γίνονται κοντά τους με βάση την απόσταση, τον χρόνο έναρξης και τη μορφή της εκδήλωσης. Έχουμε, ήδη, ενσωματώσει υπηρεσίες όπως, Meetup, Facebook, Eventbrite και δουλεύουμε να εντάξουμε και πιο εξειδικευμένους οδηγούς πόλης. Έτσι, για παράδειγμα, αν μπει κάποιος στη σελίδα μας www.abareza.com μπορεί να αναζητήσει σεμινάρια τεχνολογίας ή μουσικές παραστάσεις για την επόμενη εβδομάδα, να τις ακολουθήσει και να τις κατεβάσει στο ημερολόγιό του.

Η σημαντική διαφορά όμως από κάθε γνωστό οδηγό πόλης είναι, ότι ο καθένας μας μπορεί να ανακοινώσει μία εκδήλωση μέσα από το site της Abareza, εύκολα και γρήγορα. Ο καθένας από εμάς μπορεί να οργανώσει και να ανακοινώσει μία εκδήλωση εύκολα και δωρεάν, χωρίς να πληρώσει ένα μεγάλο ποσό για να προωθήσει την εκδήλωση. Σύντομα μάλιστα μία εφαρμογή Android θα κάνει εξαιρετικά γρήγορο για κάποιον να δημιουργήσει και να ανακοινώσει μία δραστηριότητα.

Η μοναδική τεχνολογία που ενεργοποιεί τις λειτουργίες αυτές είναι ένας αλγόριθμος επίλυσης θέσης που χρησιμοποιεί πολύ λιγότερους πόρους για να επιλύσει την απόσταση μεταξύ χρηστών και εκδηλώσεων, και να ενημερώσει μόνο όσους ενδιαφέρονται για εκδηλώσεις που ανακοινώνονται από άλλους χρήστες. Έτσι, και λιγότερη μπαταρία καταναλώνεται στην εφαρμογή του κινητού, και λιγότερο κοστίζει σε εμάς να βρούμε τη θέση, και πάνω απ’ όλα διατηρείται η ιδιωτικότητα του χρήστη αφού εξασφαλίζουμε ότι δεν κρατείται ιστορικό τοποθεσίας για κανέναν μέσα στην πλατφόρμα. Εν τέλει, ο καθένας θα λαμβάνει ειδοποίηση στο κινητό τηλέφωνο μόνο αν είναι σχετική με τη θέση και τα ενδιαφέροντά του.

Η ομάδα της Abareza μας αποτελείται από 3 άτομα, τους Ιωσήφ Αλβέρτη, Δημήτρη Παπασπύρο και Άγγελο Βαλσάμη. Η ιδέα αναπτύσσεται εδώ και 9 μήνες, ενώ προέκυψε σαν ιδέα μετά την αποτυχία προηγούμενης επιχειρηματικής προσπάθειας, σύμφωνα με τα σχόλια και τις ανάγκες των χρηστών, που αναγνωρίστηκαν. Ήδη, η ιδέα βραβεύτηκε στο διαγωνισμό e-nnovation του ΟΠΑ με το βραβείο «καλύτερων ερευνητικών αποτελεσμάτων», και πέραν των προϊόντων που δοκιμάζουμε και θα κάνουμε σύντομα διαθέσιμα στην περιοχή της Αθήνας, συζητάμε με εταιρίες για το πώς θα μπορούσε να γίνει προϊόν ο αλγόριθμος και το σύστημα ειδοποιήσεων, προκειμένου να μπορεί ο κάθε προγραμματιστής εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία μας για να φτιάξει καλύτερες εφαρμογές, πιο γρήγορα και εύκολα.

eCareWalk_logo

Σκεφτόμαστε για την υγεία, σκεφτόμαστε για την πρόληψη, σκεφτόμαστε για τη ζωή. Επενδύουμε στην τηλεϊατρική και στις μεθόδους της για να ενισχύσουμε την πρόληψη και να βελτιώσουμε τον τομέα της υγείας. Στόχος μας η παροχή εξατομικευμένων ιατρικών υπηρεσιών έξω από το νοσοκομείο.”

Η eCareWalk είναι μια ελληνική start up που δραστηριοποιείται στον τομέα του eHealth. Σχεδιάζει και κατασκευάζει ιατρικές διαγνωστικές συσκευές που χρησιμοποιούνται για απομακρυσμένη εξέταση. Το πρωτότυπο της eCareWalk που βραβεύτηκε στο διαγωνισμό ennovation ως “Best Product Prototype” είναι ένας φορητός ηλεκτροκαρδιογράφος που χρησιμοποιείται για εξέταση του ασθενούς από το γιατρό του χωρίς να χρειάζεται να τον επισκεφθεί.

H eCareWalk βρίσκεται στο στάδιο σχεδίασης του τελικού προϊόντος που θα προσφερθεί στον καταναλωτή μέσω των συνεργατών της ενώ παράλληλα έχει αρχίσει και τις έρευνες για το νέο της προϊόν, που θα απευθύνεται σε διαβητικούς.

DockIt_logo

Website: www.dockit.gr

Dockit: Η εφαρμογή που σου επιτρέπει να βρεις θέση για το σκάφος σου στις μαρίνες της χώρας μας, από Έλληνες δημιουργούς!

Τί είναι το dockit; Από ποιούς φτιάχτηκε;

ΤoDockIt”, είναι μια web και mobile εφαρμογή, που θα σου δίνει τη δυνατότητα εύρεσης θέσης για το σκάφος σου σε όλες τις συνεργαζόμενες, δημόσιες και ιδιωτικές, μαρίνες της χώρας. Το DockIt, δημιουργήθηκε από τέσσερις τεταρτοετείς φοιτητές, οι οποίοι έχουν ως στόχο την εφαρμογή του DockIt πιλοτικά, το καλοκαίρι του 2016.

Τί ανάγκες εξυπηρετεί και ποια προβλήματα λύνει;

Η ιδέα της εφαρμογής προέκυψε από ένα πρόβλημα που βίωναν οι ίδιοι οι δημιουργοί του, αλλά και οι περισσότεροι κάτοχοι σκαφών στην Ελλάδα. Το πρόβλημα που παρατηρήθηκε, είναι ότι οι θέσεις ελλιμενισμού ανά χιλιόμετρο ακτογραμμής στην Ελλάδα είναι 0,6 ενώ ο μέσος όρος των χωρών της Μεσογείου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Τουρκίας είναι 8,9. Συνεπώς, οι κάτοχοι σκαφών αναψυχής αδυνατούν να βρουν θέση για να αγκυροβολήσουν στις δημόσιες και ιδιωτικές μαρίνες της χώρας μας, μιας που οι λίγες θέσεις αυτών είναι νοικιασμένες-μισθωμένες από μόνιμους κατόχους και ακόμα και όταν αυτοί λείπουν για κάποιο διάστημα οι θέσεις τους μένουν κενές και αχρησιμοποίητες. Ταυτόχρονα, πολλές μαρίνες στα νησιά μας, οι οποίες έχουν πολύ λίγες θέσεις παραμένουν γεμάτες, με αποτέλεσμα το άγχος για την εύρεση θέσης να παραμένει και πολλά σκάφη αναζητούν αγκυροβόλιο όσο πιο νωρίς μέσα στη μέρα γίνεται, για να αποφύγουν το συνωστισμό του απογεύματος.

Πώς λειτουργεί η εφαρμογή;

Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους λειτουργεί η εφαρμογή.

-Για τα λιμάνια με μόνιμα μισθώματα, το DockIt δίνει κίνητρα στους κατόχους των θέσεων όταν τις εγκαταλείπουν για διακοπές, να δηλώνουν το διάστημα απουσίας τους, ούτως ώστε η θέση τους να υπενοικιάζεται σε άλλο σκάφος που επιθυμεί να αγκυροβολήσει πληρώνοντας για τη θέση, με τα έσοδα να διανέμονται μεταξύ της μαρίνας και της εφαρμογής.

-Για τα λιμάνια, κυρίως των νησιών, όπου υπάρχουν ελεύθερες θέσεις για να ελλιμενιστεί οποιοδήποτε σκάφος, το DockIt σε συνεργασία με τους διαχειριστές του λιμανιού ενοικιάζει ηλεκτρονικά αυτές τις θέσεις, απαλλάσσοντας τους κατόχους των σκαφών από το άγχος για την εύρεση ή μη κάποιας θέσης.

Είναι δωρεάν; Αν όχι πόσο κοστίζει; Αν ναι θα παραμείνει;

Η χρήση της εφαρμογής και κατ’ επέκταση η αναζήτηση θέσεων είναι δωρεάν. Το μόνο που απαιτείται, είναι η δημιουργία ενός προφίλ από το χρήστη προκειμένου να γνωρίζουμε τον ίδιο αλλά και το σκάφος του, για να γίνει το ταίριασμα θέσης-σκάφους.

Το κόστος που προκύπτει για τον ιδιοκτήτη είναι μόνο όταν αποφασίσει να ενοικιάσει για το διάστημα που επιθυμεί κάποια θέση, το οποίο και καταβάλει κατά την άφιξή του στο λιμάνι μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά του σκάφους του. Το κόστος καθορίζεται βάση των τιμολογιακών πολιτικών της κάθε μαρίνας για τις ημερήσιες ενοικιάσεις, προσαυξημένο κατά ένα μικρό ποσοστό για την υποστήριξη της ηλεκτρονικής ενοικίασης και άλλων παροχών που θα προσφέρει η εφαρμογή. Για να αποφευχθεί, η αναζήτηση θέσεων από την εφαρμογή και η ενοικίασή τους “offline”, το DockIt θα ενοικιάζει ηλεκτρονικά συγκεκριμένες θέσεις, οι οποίες θα διατίθενται μόνο για ηλεκτρονική ενοικίαση.

Υπάρχουν παρόμοια λογισμικά στο εξωτερικό; Το dockit έχει βλέψεις προς το εξωτερικό;

Υπάρχουν ήδη κάποιες εφαρμογές που δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό, με την εξαίρεση ότι δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων ελλιμενισμού και συνεπώς δεν υπενοικιάζουν θέσεις αλλά ενοικιάζουν μόνο τις ελεύθερες. Αυτή η βασική καινοτομία βάζει και τους κατόχους μόνιμων θέσεων στο παιχνίδι, οι οποίοι επωφελούνται από την εφαρμογή, κάνοντάς την να ξεχωρίζει.

Στόχος μας αρχικά, είναι η δραστηριοποίηση και οι συνεργασίες με τις Ελληνικές μαρίνες, διαδικασία στην οποία βρισκόμαστε ακόμα. Θέλουμε το DockIt να είναι η εφαρμογή που θα χρησιμοποιούν όλοι οι κάτοχοι σκαφών στην Ελλάδα, ως ο προσωπικός τους βοηθός, όχι μόνο στην ενοικίαση θέσης αλλά και σε άλλα προβλήματα στα οποία στοχεύουμε να τους υποστηρίζουμε. Πάντα οι βλέψεις μας είναι και προς τη δραστηριοποίηση στο εξωτερικό, αφού πρώτα βέβαια βελτιστοποιήσουμε την παροχή των υπηρεσιών μας στην Ελλάδα.

Video της εφαρμογής στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=d6NAg4eaaeQ&feature=youtu.be

Email: info@dockit.gr


experthelp_logo

Website: www.experthelp.gr

Έχετε μία νομική ή οικονομική ερώτηση? Η experthelp.gr σας δίνει την απάντηση!

“Έχουμε ένα στεγαστικό δάνειο αγοράς του σπιτιού μας. Μπορούμε να υπαχθούμε στις διατάξεις των νόμων περί υπερχρεωμένων νοικοκυριών ώστε να διασώσουμε την πρώτη κατοικία;”. Ετησίως, περίπου 1,72 εκατομμύρια ερωτήσεις μέσω τηλεφώνου, 624,000 διαδικτυακές αναζητήσεις και 718,000 ραντεβού σε επαγγελματικούς χώρους πραγματοποιούνται στην Ελλάδα με συναφές περιεχόμενο λόγω του ευμετάβλητου οικονομικού και νομικού γίγνεσθαι.

Μέχρι σήμερα, οι Έλληνες πολίτες, για να επιλύσουν μία απλή απορία νομικής ή οικονομικής φύσεως, είναι υποχρεωμένοι είτε να τηλεφωνήσουν σε κάποιον γνωστό επαγγελματία στα πλαίσια μίας άτυπης διαδικασίας, ώστε να λάβουν μία απάντηση αμφιβόλου ποιότητας είτε να ορίσουν μία συνάντηση στον επαγγελματικό χώρο ενός ειδικού, η οποία πιθανότατα θα κοστίσει πολύ περισσότερο από ότι η αξία της απάντησης που θα λάβουν. Ταυτόχρονα, πληθώρα Ελλήνων που διαμένουν σε μόνιμη βάση στο εξωτερικό ή σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας έρχονται αντιμέτωποι συχνά με ερωτήματα νομικής και οικονομικής φύσεως και συναντούν δυσκολίες στην εύρεση του κατάλληλου επαγγελματία που θα απαντήσει τα ερωτήματά τους.

Η ιστοσελίδα experthelp.gr έρχεται να καλύψει αυτήν την ανάγκη παρέχοντας αξιόπιστες και έγκυρες εξατομικευμένες απαντήσεις με τη μορφή απλών συμβούλων επί νομικών και οικονομικών θεμάτων σε ανταγωνιστική τιμή. Έχοντας δομήσει ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών του κλάδου, οι οποίοι έχουν επιλεχθεί με αυστηρά ποιοτικά κριτήρια για το έργο και την συνέπειά τους, στόχος της experthelp.gr είναι να γεφυρωθεί το κενό μεταξύ δικηγόρων, οικονομολόγων και πολιτών, οι οποίοι δεν είναι διατεθειμένοι να επιβαρυνθούν το κόστος μίας επίσκεψης και μετάβασης σε έναν επαγγελματία για μία σύντομη απορία. Η διαδικτυακή λύση που προτείνεται αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα και συστήνει μία νέα σχέση μεταξύ επαγγελματία και πελάτη, πιο οικονομική, γρήγορη και αποτελεσματική, δίχως να απαιτεί τη μεταξύ τους φυσική παρουσία.

Οι πελάτες της experthelp.gr θα απολαμβάνουν, πλέον, διαδικτυακά τα προνόμια μίας “επώνυμης συνεργασίας” με ένα εξειδικευμένο επαγγελματία. Ο όρος “επώνυμη συνεργασία” δηλώνει πως ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να διαλέξει τον σύμβουλό του μέσα από μία λίστα προτεινόμενων συνεργατών που εξειδικεύονται στο ζήτημα που τον ενδιαφέρει, δημιουργώντας αίσθημα εμπιστοσύνης στον πελάτη, ο οποίος θα γνωρίζει ότι ο σύμβουλός του δεσμεύεται για την απάντηση που δίνει. Ταυτόχρονα, η αξιολόγηση που θα λαμβάνει κάθε επαγγελματίας από τους πελάτες που εξυπηρετεί θα λειτουργεί ως απόδειξη της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του έργου του. Ο ίδιος ο πελάτης θα καθορίζει το χρονικό περιθώριο και την έκταση της απάντησης που θα λαμβάνει με ανάλογα προσαρμοζόμενη τιμή.

Η διαδικασία μίας ερώτησης αποτελείται από τέσσερα βήματα:

  • Αναζήτηση του είδους της ερώτησης (φορολογικό, εμπορικό ζήτημα)
  • Περιγραφή του προβλήματος
  • Επιλογή του συνεργάτη
  • Ολοκλήρωση συναλλαγής και παραλαβή του μοναδικού κωδικού για την επικοινωνία με τον συνεργάτη.

Η experthelp.gr είναι δημιουργία τριών φοιτητών του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΟΠΑ και ευελπιστεί να γίνει ένα αξιόπιστο και πολύτιμο εργαλείο για τους Έλληνες πολίτες.

Reccodo_logo

Website: www.reccodo.com

Η δύναμη της φωνής σου σε μία πλατφόρμα!

Reccodo, η νέα πλατφόρμα που δίνει δύναμη στη δική σου φωνή και στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να ακούσουν και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, με βάση τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών.

Η Reccodo είναι η πρώτη online δημόσια κοινότητα στην Ελλάδα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία χρησιμοποιεί τη δύναμη των αξιολογήσεων για να φέρει την επανάσταση στις online αγορές. Στην πλατφόρμα της Reccodo δίνεται το απαραίτητο βήμα στους καταναλωτές να πουν τη γνώμη τους για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο έκαναν τις αγορές τους, αλλά και στο κατάστημα αυτό να λάβει άμεσα το feedback από τους πελάτες του και να το διαχειριστεί.

Στη Reccodo προωθούμε τη διαδραστικότητα τόσο μεταξύ των χρηστών (με σχόλια, likes, upvoting, downvoting, spam, κτλ), όσο και μεταξύ χρηστών και ηλεκτρονικών καταστημάτων, υποστηρίζοντας την άμεση και γρήγορη επικοινωνία.

Πώς γίνονται όλα τα παραπάνω;

Για τους καταναλωτές, η Reccodo είναι μια κοινότητα, στην οποία μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, αλλά και μια γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ αυτών και των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η πλατφόρμα φιλοξενεί τα σχόλια και τις αξιολογήσεις καταναλωτών και προσφέρει κίνητρα για έντονη συμμετοχή.

Για τους επαγγελματίες, η Reccodo σας δίνει τη δυνατότητα να απαντάτε στις κριτικές των πελατών σας εύκολα και γρήγορα, να λαμβάνετε άμεσο feedback, στατιστικά στοιχεία και στοιχεία benchmarking, χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και σύγχρονες μεθόδους ανάλυσης, ώστε να προσαρμόσετε τις υπηρεσίες σας στις ανάγκες των καταναλωτών.

Οι κριτικές και αξιολογήσεις των υπηρεσιών ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και η γνώμη των φίλων παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του ηλεκτρονικού καταστήματος από το οποίο θα κάνει τις αγορές του ένας καταναλωτής στην ψηφιακή εποχή. Γιατί, λοιπόν, να μην είστε σε θέση να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εικόνα του καταστήματος σας σε εκείνους που έχουν την πρόθεση να κάνουν μια αγορά από εσάς;

Εμείς σας βοηθάμε να αναδείξετε την επιχείρηση σας. Θα μας ακολουθήσετε;